[linux] glibc-2.2.5 a 2.3.2 sucastne na jednom systeme -ako na to?

Pondělí Srpen 23 15:56:13 CEST 2004

On 23.08 13:45, peto wrote:
> [...]
> spojaznit- resp. spustit instalator OO.org 1.1.2CS (mam 1.1.0 a poslal
> som bugreport na podporu export/import z mathtype, ktorym sa po vydani
> 1.1.1 aj zaoberali), ktory tvrdi, ze potrebuje glibc-2.2.0 a vyssie ale
> ldd ukazuje, ze potrebuje GLIBC_PRIVATE, ktory je az v glibc-2.3.0
> skusal som instralovat glibc-2.3.3 ale bez uspechu - potrebuje novsie
> verzie make a podobne. (mam MDK9.0) s novou verziou GLIBCPP, ktore
> potrebovalo kradio, som si poradil instalaciou noveho gcc(mam paralelne
> aj stare) a prekopirovanim libstdc++ do /lib. S glibc-2.3.2, ale boli

ake problemy? libc je jeden z najdolezitejsich balikov na instalacii a
nemozes sa s nou len tak hrat, skusal si ju upgradnut? Obavam sa ze kym OO
nevyriesia dany problem, budes musiet pouzit novsi Mdk (alebo nieco ine)
alebo si ponechat starsiu verziu OO

> 1.  bolo treba pridat ",..." ako posledny parameter v sscanf, co je dost
> divne ale po 14 rokoch programovania v C, som na to prisiel, aj ked som
> nikdy neporeboval premenlivy pocet parametrov

kam? ... sa pridava len do deklaracie funkcie... ak potrebujes deklarovat
sscanf, zrejme je chyba v tom ze nepouzivat hlavickove subory a mal by si.

> 2.  kompilacia presla v poriadku,ale po zmene libc.so.6 odkazom na
> libc-2.3.2 s pridanim linku ld-linux.so.2 na   ld-2.3.2 ci rozne komibancie
> starych a novych verzii glibc aj dynamickeho linkera neslo bootovat - musia
> tam byt stare verzie oboch.

kombinovat dve verzie libs je kua riziko, radsej to nerob.

> 3. inu velkost suborov som dostal pri pouziti kernel headers v /usr/src/,
> ale ani to nepomohlo,

to tiez nerob, moze to narobit dalsiu paseku.

> [...]
> /usr/local/lib/glibc2 (mam tam link na non-root particiu, kde mam
> nainstalovane glibc) a  nastavenia LD_* premennych v scripte, ktory spusti
> instalotok
> nech nastavujem ako nastvujem  LD_PRELOAD, LD_LIBRARY_PATH , LD_PRELOAD_PATH
> a ewste aj ine LD_* parametre nedokazem spusit instalator? bud chyba
> GLIBC2.3, alebo, ak su nastavene cesty ku spravnemu  libc, chyba
> GLIBC_PRIVATE, ktore libc-2.3.2 ziskava z dynamickeho linkera ld-2.3.2,
> lenze stale je ako linker ld-.2.5.2. Teda najvacsi problem je asi dynamicka

uff, toto moze byt vselicim... mozem odporucit len skusat albeo sa na to
vybodnut. Pripadne si skontrolovat ci niekde nerobis chyby

> P.S. s MDK 9.0 som uplne spokojny a nemam v plane upgrade distribucie.

tak pockaj na fix problemu s OO...

Save the whales. Collect the whole set.