[linux] xterm a oddelovac pre oznacenie mysou

Ernest Beinrohr Ernest na Beinrohr.sk
Středa Srpen 25 14:28:02 CEST 2004

Zdravim, neviete mi poradit? Obsac pouzivam xterm ale vadi mi, ze
pouziva ako delimiter ovela viacej znakov ako textova konzola, pripadne
ine terminaly. Konkretne pouziva znaky pomlcka '-', lomitko '/' alebo aj
dvodbodku ":" ako oddelovac, co sposobuje, ze nestaci doubleclick mysou
pre select, ale musim to cele pekne od zaciatku po konie c zvyraznit,
kym to mam v clipboarde. Co je dost otravne pri full-path k suborom, URL
a podobne.

Neviete kde to definovat?
--

Ing. Ernest Beinrohr, OERNii