Re2: [linux] mozno bit OT: Linux vo vzdelavacom systeme USA

pf na nextra.sk pf na nextra.sk
Středa Srpen 25 14:55:43 CEST 2004

Ahojte,

ten originalny mail je aj na moj vkus troska pridlhy, ale Vase reakcie su
minimalne neuvazene. To hlavne, na co sa snazi poukazat by totiz malo byt
pre linuxakov velmi zaujimave. Presadzovat v skolstve alternativne OS
v spojeni s kvalitnym stredoskolskym studiom a nie iba
MS Windows ako to u nas vykonava tvrdo rezort skolstva moze byt skutocne
obtiazne. Moja sestra vyucuje informatiku na doskolovaku tohto rezortu.
O niecom inom ako produktoch MS sa oficialne nemoze ani zmienit.
Je to priserne, ale je to fakt. Preto sa presadenie inych veci na urovni
zakladnych a strednych skol da v tomto state robit bud len na zaklade
individualneho lokalneho rozhodnutia zodpovedajuceho cloveka,
alebo musi ist o nestatnu skolu - ta je totiz od rezortu
podstatne nezavislejsia.

PF