Re2: [linux] mozno bit OT: Linux vo vzdelavacom systeme USA

pf na nextra.sk pf na nextra.sk
Středa Srpen 25 15:17:48 CEST 2004

Ahojte,

Juraj ma pravdu, ale ak nechceme aby bol linux len pre vzdelanejsich
a tvorivejsich ludi, tak musi preniknut aj do nizsich skolskych urovni.
A tam je zial velmi ostro presadzovane statom nieco ine. To co sa naucia
deti na zakladnej skole je skutocne zaklad. A mnohi ludia ho uz nikdy
neopustia (niekto je prilis lenivy, niekto sa uz viac naucit nedokaze,...)
Skuste sa na to pozriet takto: vztah medzi alternativnymi OS a SW voci
produktom MS je velmi podobny ako vztah nestatnych a statnych skol.
Aj tam ide o pravo alternativnej volby, rozdielnu kvalitu, cenu atd.

PF