[linux] Re: Slackware & zavislosti balickov

Juraj Variny jv99737 na decef.elf.stuba.sk
Čtvrtek Srpen 26 21:04:20 CEST 2004

Swaret nejake zavislosti (kniznice) kontrolovat vie. Nedostal som sa ale este
k tomu blizsie ako to funguje. Ak ma niekto chut, kludne ma odkazte na nejake
zdroje.

Doteraz vsak papuloval iba raz po instalacii javy a napriek tomu ze som nic
nedoinstaloval, sa ziaden problem neobjavil....

Celkovo Slax na mna (odchovaneho na RH, MDK a SuSE) robi celkom dobry
dojem ;-)

Juraj