[linux] Slackware & zavislosti balickov

Marek Zima marek.zima na zimas.sk
Pátek Srpen 27 07:26:34 CEST 2004

Dňa Št 26. August 2004 21:45 foo bar napísal:
> no, instalovat rpm baliky do slacka je asi najvacsia blbost co mozes
> so slackom urobit. Ovela lepsim a viacej "slackware-friendly" riesenim
> je pekne si dany soft skompilovat, checkinstall (na 3tom CD medzi
> "extra" softom), a potom normalne installpkg foobar.gz
> Este som sa nestretol s tym ze by nejaky soft bol k dispozicii len ako
> .rpm - a ak taky aj existuje, tak urcite sa ani neoplatil instalovat.

Ja som iba nacrtol aj tuto moznost ;) Keby som ja chcel instalovat baliky rpm
tak asi mojou oblubenou distribuciou by nebol Slack ;D

Inak checkinstall je super utilitka, ktoru sa oplati pouzivat, potom
odistalovanie a instalovanie softu je "easy" kedze to vytvori tgz balicek.

Dalsia moznost je okrem swaret-u je - rpm2tgz ak predsa len mam rpm balicek,
momentalne nemam pristup k netu a pod.

Marek.