[linux] OT: nastavenie routrov u telekomunikacii ? :))))

Pátek Srpen 27 10:18:18 CEST 2004

On 27.08 08:21, Lukas Stana wrote:
> no telekomunisti maju v celej svojej datovej sieti zmatok,nasej skole uz
> dvakrat bezdovodne odobrali dns zaznam ale ja o tom nesom kompetentny
> hovorit, skor horol by vedel...
> a co sa tyka toho traceroute tak aspon v mojom pripade sa to zaloopouje
> prave medzi routrom, ktorym sme pripojeni do netu a routrom co je pred
> nim... asi nejaky lokalny pristupovy bod... prave teraz som si chcel ale
> moje tvrdenie overit ale neloopoval, dosiel po router a tam to skoncilo...
> (same * * *)

same * * * znamena ze sa bud pakety dalej nedostanu alebo uz neprejdu
odpovede. Takze je mozne ze su filtrovane UDP pakety smerom dalej, alebo
icmp spoza posledneho routera. Skor to prve...
There's a long-standing bug relating to the x86 architecture that
allows you to install Windows.   -- Matthew D. Fuller