[linux] slackware 10 + xorg + nvidia driver

foo bar foobar na zmail.sk
Pátek Srpen 27 22:57:36 CEST 2004

Friday, August 27, 2004, 5:56:17 PM, you wrote:
j> uz pouzivat 'nv' z xorgu miesto 'nvidia' ale obcas by mi to opengl
j> nezaskodilo. 'nv' chodi ok (alebo sa to este ani raz neprejavilo). a to
j> som fakt jediny komu to robi ? :)

asi si jediny kto ma slack 10.0 s nvidiou a nechava iXy bezat taku
dobu ;)
Ja mam slack 10.0, 2.6.7 (quoli jednoduchsiemu butovaniu so
sata_promise), posledny nvidiacky driver a nikdy mi to nerobilo
problemy. Naposledy co som mal problemy s nvidiou bolo pred par rokmi ked
som mal v jadre rivafb alebo vesafb a casto som sa prepinal z iXov na
konzolu. Teraz mi ziadna fbkonzola nexce bezat tag fb podporu do jadra
ani nedavam :(
Este by som mozno skusil vypnut vsetky setriace nastavenia ako v BIOSe
tak aj v Linuxe.

--

                                      foobar na zmail.sk