[linux] Mierne OT ale dolezite: Ochrana vlastnych skriptov

jard jard na szm.sk
Neděle Srpen 29 01:12:44 CEST 2004

napad neni zly, ale ak je init pod gpl tak pozor na porusovanie
licencie, raz som uvazoval upravit jadro podobnym stylom, ale upustil
som od toho prave kvoli tej licencii. (sice by na to nikto neprisiel,
ale je to nespravne...)

jard