[linux] Mierne OT ale dolezite: Ochrana vlastnych skriptov

Martin Hudec corwin na aeternal.net
Neděle Srpen 29 13:58:04 CEST 2004

On Sat, Aug 28, 2004 at 04:45:38PM +0200 or thereabouts, Ivan Frano wrote:

> A kradez a nasledny predaj tvojho mozgu ti podle nepripadaju ?? Podla
> mna je toto len MIERNY sposob ochrany podobne svinstva sa deju v dnesnom
> svete na kazdom kroku... Ved v kazdom pripade GPL soft tam ostane len
> OSOBNE veci si treba dajak zabezpecit hlavne ak ich nemas pod dohladom..
> (moj nazor)

Ale pripadaju jasne.. ale preco ak niekto je debil, tak mam byt
aj ja debil? A ak sa niekto mieni zaoberat myslienkou timebombu
(bezohladu na motiv), tak je pre mna taky isty chudak ako ten,
co kopiruje tie skripty. Myslim, ze su aj uplne ine, a kvalitnejsie
riesenia, nez koncept timebomby. Lebo potom moze jednak chalan zazalovat
firmu za kopirovanie napadov (ako to tu uz niekto navrhol), a druhak
firma jeho, za usly zisk kvoli poskodeniu systemu.

	Martin