[linux] Mierne OT ale dolezite: Ochrana vlastnych skriptov

Michal Holes mholes na pcrevue.sk
Neděle Srpen 29 14:19:16 CEST 2004

> ja nemam absolutne ziaden problem s tym, ked niekto vyuzije moj kod
>
> podla mna by mali vsetky myslienky a vynalezy patrit celemu ludstvu, a
> zrusil by som nielen softverove patenty

ano, nejaka pravda na tom je. dost podobne ale nasieraju ludia aj mna.
napisem clanok - nech sa z neho ludia potesia, poucia, nech si o nom
rozpravaju a pre mna za mna nech si ho aj kopiruju a posielaju. jakmile
ale zistim, ze ten moj clanok bol bez mojho vedomia pouzity napriklad v
reklame, alebo nebodaj si niekto nedal ani tu namahu aby ho prepisal
svojimi slovami a podpise ho ako svoj vytvor, tak prichadzaju na rad
pravnici. chvalabohu nezijeme v tak bananovej republike, aby bola tato
moznost nepouzitelna...

--
Michal Holes