[linux] Re: Re[2]: Mierne OT ale dolezite: Ochrana vlastnych skriptov

Juraj Variny jv99737 na decef.elf.stuba.sk
Neděle Srpen 29 15:57:07 CEST 2004

GNU odporuca aby GPL soft obsahoval v nejakej forme prikazy
show copy
show version
ktore ukazu/odkazu na informacie o licencii a autorovi.

Nezaregistroval som ze by akakolvek firma bola uspesna v ochrane softu pred
kopirovanim bez pouzitia specialneho hardveru. V praxi sa to asi najlepsie
riesi poskytovanim sluzieb cez web, cize pouzivatel sa k samotnemu softu
vobec nedostane.

V tvojom pripade by stacilo pridat nejake viditelne copyright notices tak, aby
na ich odstranenie bolo treba hlbsie znalosti... To je asi velmi individualna
zalezitost ako presne na to.

Juraj