[linux] Mierne OT ale dolezite: Ochrana vlastnych skriptov

foo bar foobar na zmail.sk
Neděle Srpen 29 21:14:46 CEST 2004

Sunday, August 29, 2004, 1:12:44 AM, you wrote:
j> napad neni zly, ale ak je init pod gpl tak pozor na porusovanie
j> licencie, raz som uvazoval upravit jadro podobnym stylom, ale upustil
j> som od toho prave kvoli tej licencii. (sice by na to nikto neprisiel,
j> ale je to nespravne...)

to je problem zasit tarball celeho balika z ktoreho pochadza ten
upravovany init napr do /var/tmp ? ;) ...zdrojaky som tympadom poskytol.
Okrem toho ta uprava by mala byt len pre vlastnu potrebu - ked to bude
niekto (ta firma) distribuovat dalej, tak teoreticky ona by mala
porusovat GPL, ne ? ;)))

--

                                      foobar na zmail.sk