[linux] Mierne OT ale dolezite: Ochrana vlastnych skriptov

Andrej Hosna andrej.hosna na gtsgroup.sk
Pondělí Srpen 30 08:11:30 CEST 2004

> z mozgu ti neodbudne ani stipka tym, ze niekto pouzije dobre veci, ktore
> si dal ludstvu
Nie neodobudne ... ak dam soft free pod GPL rob si s nim co xces. Ale
nepredavaj kod ktory som nespravil ako GPL !, alebo inak povedane kludne ho
predaj ale na svojej stranke daj aj volne na stiahnutie tvoj produkt.

> ja nemam absolutne ziaden problem s tym, ked niekto vyuzije moj kod
este raz .. ja mam s tym problem pokym ja sam sa tak nerozhodnem ze xcem dat
ten sv FREE, a vtedy xcem aby aj ten dalsi clovek ho daval free.
Uvedom si pointu toho ,.. nejde o to ze to da alebo neda zadarmo , ide o to ze
ta firma to dalej predava, a ak ma niekto z toho mat ryzu tak je to autor, a
nie ta firma.
A.