[linux] Mierne OT ale dolezite: Ochrana vlastnych skriptov

Andrej Hosna adino na uid0.sk
Pondělí Srpen 30 08:15:09 CEST 2004

On Monday 30 August 2004 07:58, Vinclav Erich wrote:
> On Sat, 28 Aug 2004 16:45:38 +0200, Ivan Frano wrote

> Hmm... to ze niekto iny porusuje zakon, prip. "dobre mravy" neznamena, ze
> automaticky to mozes robit aj ty... Povodnemu tazatelovi: neskusaj ani
> nahodou ziadnu zaskodnicku cinnost, maximalne ked tak rozosielat mail-y zo
> svojich (kradnutych) programov, komu - to uz necham na tebe...
Jaka zaskodnicka cinnost, funkcia nim dodaneho software bude viazana na jednu
jedinu masinu a ak ju pouzijes na inu tak bude fungovat len mesiac. Mas
milion prikladov v shareware softwaroch  ... demo si spustis mesiac pouzivas
a po mesiaci ti to prestane fungovat. Toto je to iste akurat ze sa nejedna o
jednu aplikaciu ale o system.
A.