[linux] OT:Dislexia

pf na nextra.sk pf na nextra.sk
Úterý Srpen 31 08:05:20 CEST 2004

Ahojte,

mam taky mierne odtrzity problem. Poznam maleho chalana s dislexiou. A ono mu to
citanie robi skutocne velke problemy. Silne ho vsak pritahuju pocitace. Preto mi
napadlo, ze by asi stalo za to dat mu dokopy SW zostavu (nejake stare PC maju),
ktora by mu mohla pomoct. No a samozrejme radsej by som to cele zlozil z free
software a podla moznosti pod linuxom (nech je to ciste a nech to jeho rodinu
nic nestoji). Potreboval by som poradit, aky SW pouzit na:
1) Ako jadro by sa hodilo nieco, co by bolo schopne citat(hlasova synteza), ale
zaroven aj zobrazovat citany text.
2) OCR slovenskych dokumentov.

Za dobre rady vopred dakujem
PF