[linux] bitdefender

Sona Novosadova sona na ses.sk
Pondělí Srpen 23 09:24:29 CEST 2004

Ahoj,

mozno je to trochu mimo, ale aj to patri k BitDefenderu.
Mam skusenosti s BitDefenderom pre qmail (linux) a po priblizne
3-mesacnom pouzivani som mala pocit, ze nic horsie uz nemoze existovat.
Bolo to strasne nestabilne, stale som trpla, kedy zase bd zamrzne
(on sa tvaril, ze je OK, proces bezal, ale virusy veselo presli).
Poslala som zopar staznosti na podporu BitDefendera, aj som prilozila
vystup zo strace a po case uznali, ze mali chybu v updatoch.
Po tom, co som stratila trpezlivost, som presla na "Vexira Antivirus",
a som spokojna motylik na luke :-) Nema to sice antispam, ale co uz
narobim, ked nic take super ako RAV som zatial nenasla.

Sona