[linux] testing vs. stable + backport

Martin Kyrc martin.kyrc na developers.sk
Středa Prosinec 1 17:21:32 CET 2004

Zdravim,
mam taku cisto prakticku otazocku (na tych co maju s tym vacsie
skusenosti ako ja ;):

Co je podla vas vhodnejsie (z hladiska stability riesenia/celkoveho
systemu)?
Pre riesenia, kde je potrebna stabilita a zaroven pouzitie novych
verzii (vybranych) aplikacii je vhodnejsie pouzit testing, alebo
stable + backport vybranych aplikacii? (debian)

Ak stable + backport, je to dostatocne 'chodive'?
Nezvyknu byt s tym problemy?

Osobne pouzivam testing (a castejsie upgradeujem) a zatial som nemal
vaznejsie problemy. Vyssie spomenute ma zaujima pre naozaj stabilne
riesenia, kde je potrebne naozaj vylucit vypadky (kym sa vyda oprava
vaznejsej chyby).

za vsetky odpovede/postrehy/napady/rady/skusenosti dakujem
--
horol