[linux] Problem po skonvertovani mboxu na Maildir - courier-imap

Lubomir Host rajo na platon.sk
Středa Prosinec 1 18:39:09 CET 2004

Zdravim konferu.

Mam takyto problem:

skonvertoval som mbox priecinky na Maildir format, aby sa k nim dalo
pristupovat cez IMAP. Pouzil som na to program mb2md. Priecinky sa
v ~/Maildir pekne navytvarali, takze situacia vyzera asi nasledovne:

~/Maildir/
~/Maildir/tmp/
~/Maildir/new/
~/Maildir/cur/
~/Maildir/.Mailbox/
~/Maildir/.Mailbox/tmp/
~/Maildir/.Mailbox/new/
~/Maildir/.Mailbox/cur/
~/Maildir/.XXXX/
~/Maildir/.XXXX/tmp/
~/Maildir/.XXXX/new/
~/Maildir/.XXXX/cur/

Pricom v adresaroch cur/ su subory, 1 subor = 1 mail.

Ked sa pripojim Thunderbirdom na IMAP (na serveri bezi courier-imap),
tak sa vytvorene podpriecinky neobjavia automaticky. To by nevadilo, ak
by fungovalo to, ze po subscribnuti priecinku sa tam tie maily objavia.
Ale neobjavia. Dokonca sa vsetko v tom adresari zmaze (s vynimkou cur/
new/ tmp/ adresarov).

Existuje nejaka cesta, ako tie subory tam zviditelnit? Jedna sa
o tisicky suborov.

Diik, rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>        ICQ #:  257322664
Platon Software Development Group              http://platon.sk/