[linux] Problem po skonvertovani mboxu na Maildir - courier-imap

Jakub Ondrusek yak na gmx.co.uk
Středa Prosinec 1 18:54:22 CET 2004

pokial by sa tam nenasli v tych novych adresaroch identicke nazvy suborov tak by
som ich nahadzal vsetky do ~/Maildir/cur

mimochodom, neviem teda ake maju ostatni skusenosti, ale ja som radsej na konverziu
mbox -> maildir pouzil perfect_maildir.pl

adresa -->>
http://perfectmaildir.home-dn.net/

a takyto bordelo to nerobilo, vsetky "stare" maily z mboxu nahadzalo do ~/Maildir/cur