[linux] Problem po skonvertovani mboxu na Maildir - courier-imap

Čtvrtek Prosinec 2 09:20:50 CET 2004

On 01.12 19:26, Ing. Jan ONDREJ wrote:
> [...]

divne, cim tam pristupujes?
Ak dobre chapem, v mailidire by nemal byt problem ci je tam .mbox: alebo
.myserver:

cele je to len za ucelom znemoznenia zapisovania do toho isteho suboru
dvoma procesmi z dvoch masin. My mame v maildiroch subory roznych mien
(ono je to totiz na NFS, dorucovane viacerymi servermi) a funguje to.

> Myslim, ze presne na toto mozes pouzit prikaz rename (moje file-utils
> ho uz maju, neviem ako starsie). Ja som ho tiez az nedavno objavil. :-)
>
>   rename .mbox: .myserver: *.mbox:* # :-)
>
> A pojdu ti aj medzery. :-)

v debiane existuje program rename uz velmi dlhu dobu lenze funguje inac.
Pochadza z perlu a jeho neporovnatelne lepsia funkcionalita vyzera takto:

rename <regexp> subor [...]

napriklad:

rename 's/mbox/myserver/' `find . -name '*.mbox:*'`

How does cat play with mouse? cat /dev/mouse