[linux] Problem po skonvertovani mboxu na Maildir - courier-imap

Lubomir Host rajo na platon.sk
Čtvrtek Prosinec 2 10:01:22 CET 2004

On Thu, Dec 02, 2004 at 09:20:50AM +0100, Matus UHLAR - fantomas wrote:

> divne, cim tam pristupujes?
> Ak dobre chapem, v mailidire by nemal byt problem ci je tam .mbox: alebo
> .myserver:

Mas pravdu, je to nejake divne. Myslel som si, ze som ten problem
vyrieslil, ale dotycny uzivatel mi stale hlasi, ze svoje maily nevidi.
Takze teraz neviem, ze ci je problem na serveri alebo v uzivatelovi. ;-)

Ale spravalo sa to velmi divne. Ja som to testoval s Thunderbirdom,
posledna verzia z debian unstable. Ked som tam mal subory s nazvom
"*.mbox*", tak po pristupe Thunderbirdom do priecinka sa tie subory
fyzicky zmazali z disku. Dovod netusim. Az ked som subory premenoval na
"*.myserver*", tak som ich zrazu videl a nezmazali sa.

Skusal som aj take, ze som skopiroval nejaky priecinok od uzivatela
k sebe a nastavil som potrebne pristupove prava. Priecinok sa mi
normalne v klientovi zjavil, aj som videl maily v nom. Takze nakoniec je
problem predsa len asi v uzivatelovi.

Kazdopadne to mazanie suborov na serveri a ich neviditelnost cez IMAP sa
tam diala.

rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>        ICQ #:  257322664
Platon Software Development Group              http://platon.sk/