[linux] Problem po skonvertovani mboxu na Maildir - courier-imap

Sona Novosadova sona_novosadova na ses.sk
Čtvrtek Prosinec 2 13:00:28 CET 2004

> [...]
> posledna verzia z debian unstable. Ked som tam mal subory s nazvom
> "*.mbox*", tak po pristupe Thunderbirdom do priecinka sa tie subory
> fyzicky zmazali z disku. Dovod netusim. Az ked som subory premenoval na
> "*.myserver*", tak som ich zrazu videl a nezmazali sa.
>
> Skusal som aj take, ze som skopiroval nejaky priecinok od uzivatela
> k sebe a nastavil som potrebne pristupove prava. Priecinok sa mi
> normalne v klientovi zjavil, aj som videl maily v nom. Takze nakoniec je
> problem predsa len asi v uzivatelovi.
>
> Kazdopadne to mazanie suborov na serveri a ich neviditelnost cez IMAP sa

Ta neviditelnost (aj zmazanie mailov) sa stala aj mne ked som svoje
maily nakopirovala inemu uzivatelovi (test). Problem bol v iba tom,
ze tie maily musia patrit danemu uzivatelovi - test a nastavila som
im prava 600. Potom uz boli viditelne.

Sona