[linux] regexp - pochopil som ho? - VZOR centrum.sk

Čtvrtek Prosinec 2 14:53:25 CET 2004

On 02.12 13:20, Tibor Pittich wrote:
> to nie je pravda. regularne vyrazy boli prvy krat implementovane do
> pocitacoveho programu qed Kenom Thompsonom, neskor do ed a grep.
> perl, awk, vi, atd. ich zacali vyuzivat az neskor...

s tym, ze perlre pozna niekolko specialitiek navyse ktore klasicke a
rozsirene regularne vyrazy nepoznaju.
zakladne regularne vyrazy zase nemaju ?+{}|()

zakladne a rozsirene su pekne popisane v manualovej stranke grep(1) alebo
regex(7) perlovske su v perlre(1) alebo pcre(7)

hlavne si nepomylte pcre(7) s pcre(3) a regex(7) s regex(3)

(man 7 pcre, man 7 regex)
Enter any 12-digit prime number to continue.