[linux] Re: regexp - pochopil som ho? - VZOR centrum.sk

Pátek Prosinec 3 10:59:20 CET 2004

On 02.12 15:01, Juraj Variny wrote:
> Existuje free utilita "Visual regexp" (a urcite nie len jedna) ktora by ti
> mohla dost pomoct, pohladaj.
>
> Co sa este ineho okrem regexpov pouziva, to su "shell expressions/shell
> patterns" na mena suborov (ako napriklad *.txt) .

glob(7), pripadne apropos glob ;)

> Az ma zamrazilo ked som si predstavil ze by kazdy program mal nejaky
> uplne iny zapis tychto vyrazov... brrr...

no, ked to tak vezmeme tak mame uz 3 typy regularnych vyrazov (standardne,
rozsirene a prelovske) plus globbing, takze to nie je tiez idealne.

Ale mozeme pvoedat ze pre mena suborov je vhodnejsi globbing a pre pracu s
retazcami regularne vyrazy...
Save the whales. Collect the whole set.