[linux] Zdielanie súborov a free Win klient

Lucky lucky62 na datarix.sk
Úterý Prosinec 7 13:16:26 CET 2004

Zdravím,

Spravujem niekolko malých sietí s linuxovým serverom (RedHat) a Win
stanicami.
Na serveri bezí samba, prostredníctvom ktorej pristupujú stanice k súborom.
Zdielané prostriedky sú mapované ako disky (oznacené písmenkami...).

Pri reinstaláciách (linuxu, samby alebo windowsov) mám vzdy problémy s
rýchlostou siete ...

Vcera som instaloval WinXP Home Edition na 5 staníc (namiesto Win 98)
a odvtedy ide siet pomaly ako slimáááááák a nedarí sa mi to rozchodit.
Viete niekto poradit? Ako nastavit WinXP prípadne sambu?

Alebo druhé riesenie: Akým spôsobom (iným nez cez sambu) viem sprístupnit
súbory z linuxu Win staniciam (musí sa to mapovat ako disky pod písmenká)
a hlavne aby klient pre Windows bol free. (NFS?)

Vdaka za radu.

Lucky.