Re: [linux] Zdielanie súborov a free Win klient

Lucky lucky62 na datarix.sk
Úterý Prosinec 7 15:36:17 CET 2004

> Siet ide pomaly len z tych winxp alebo zo vsetkych kompov?

Sú tam len stanice s WinXP dva linuxy (fileserver a web/mail server).
Linuxy majú pevné IP.

> V kazdom pripade pozri tcpdumpom co beha po sieti a pripadne sem posli
> nejake priklady paketov ktore
> sa tam objavuju. Napis aj ake sluzby su v tej sieti -- DNS, DHCP, ...

Siet je pripojená cez ADSL k internetu ADSL routerom, ktorý
tiez funguje ako firewall, DHCP a DNS server.

> Windowsom moze vadit hrozne vela veci, napriklad spojenych s DNS alebo
> WINS alebo
> cimkolvek inym. Len z toho co si napisal sa to asi diagnostikovat neda.

... Nejaké tipy? Pomohlo by zapnút podporu wins v sambe?

Lucky.