[linux] BugTracker + prepojenie na nejaky doc. managment softver

Vojtech Zachar 9zachar na pauli.fmph.uniba.sk
Úterý Prosinec 7 18:17:43 CET 2004

Dna Thu, Nov 25, 2004, Pete napisal:
> Ahojte
>
> Viete mi prosim odporucit nejaky softver (alebo kombinaciu viacerych -
> nie nutne opensource a zadarmo), ktory by vedel:
> - bug tracking
> - prepojenie bug-u s prislusnymi verziami suborov v nejakom cvs
> - prepojenie s mailami (napr. smerom na imap alebo do nejakeho local
> spoolu) ktore sa k tomu vztahuju
> - prepojenie s dalsimi subormi (nejake textove/screenshotove dokumenty)
> - pripadne prepojenie s nejakym project management softvare s
> moznostou prepojenia dany taskov/hodin k tomuto vsetkemu

> [...]

Skus sourceforge.
Niekedy som to rozbehaval a aj sme to pouzivali celkom uspesne pod
Solarisom.
Existuje verzia pod niektorou distribuciou linuxu taka, ze iba naklikas
a ides. Pohladaj.
Free. Mozno ze uz sa vola inac.

Vojto