[linux] PGP & GPG

Lubor Kacian kacian na kacian.sk
Středa Prosinec 8 22:15:16 CET 2004

Dňa Streda 08 December 2004 09:41 popoludní Ondrej Jombik napísal:
> Zdravim
>
> Kvoli istemu projektu som nuteny pouzivat na medzikontinetalnu
> komunikaciu PGP. Ako je to s PGP na Linuxe? Napr. v Gentoo portage som
> ho nenasiel.
>
> Ako je to s kompatibilitou medzi PGP a GPG? Pocul som, ze existuje vraj
> isty typ sifry, ktoru ovladaju aj PGP i GPG.
>
> To by ale znamenalo, ze ked chce niekto poslat spravu tak aby som si ju
> mohol precitat len ja, chce krypovat PGP a ja mam GPG, musi PHP vediet
> pouzivat verejne GPG kluce. Toto sa mi nezda. Naozaj to funguje?
Nazdar Ondrej.
Ja sice gentoo nepouzivam, ale odvolavam sa na synatora, ktory ho pouziva .
Tu je jeho odpoved :

linuxovy software sa vola gnupg, nie gpg
    a ano, naozaj to funguje
    gnupg defaultne tusim generuje kluce kompatibilne s pgp

--
S pozdravom
	Lubor Kacian