[linux] Re: linux Digest, Vol 8, Issue 15

Ivan Novosad ivan_novosad na ses.sk
Úterý Prosinec 14 12:41:29 CET 2004

> Moja otazka(y) je skor technickeho charakteru. Je mozne aby sa
> window$i overovali voci openldap? ak ano ako to docielim?

Domenovy server musi byt Samba skompilovana s podporou LDAP-u.
Viac v dokumente Samba PDC LDAP Howto
http://www.unav.es/cti/ldap-smb-howto.html

>  V pripade ne-overenia naloguje sa uzivatel do systemu?

Podla pouziteho OS na klientovi:
1. Win 95/98/ME - sem sa naloguje hocikto, aj bez hesla
2. Win NT/2k/XP - naloguju sa iba lokalni uzivatelia + uzivatelia domeny
  do ktorej patri stroj

Ivan