[linux] postfix smtp auth pri transparentnom odchytavani

Andrej Kacian andrej na kacian.sk
Úterý Prosinec 14 17:20:51 CET 2004

On Tue, 14 Dec 2004 13:26:56 +0100
Juraj Bednar <juraj na bednar.sk> wrote:

>    1.) v pripade, ze sa klient nachadza v my_networks, tak smtpcko
>    akceptuje vsetky mena/hesla a vobec ich nekontroluje. Kedze mam
>    permit_mynetworks aj tak, vlastne to na funkcnosti nic nemeni, kazdy
>    pouzivatel moze posielat z lokalnej siete mejly bez prihlasenia. Len
>    im to nevyhodi tu chyba. Da sa toto v postfixe nejak spravit?

Neviem ci je to to co potrebujes, ale ja to na jednom serveri mam spravene tak,
ze z $mynetworks klienti posielaju mail bez autentizacie, a "zvonku" po
autentizacii. Ak nejaky povedzme noteboook, ktory zvykne posielat postu
zvonku, cize ma nastavenu nejaku tu SMTP autentizaciu, sa pripoji na lokalku
a chce poslat mail, tak ho to proste autentizuje a mail prijme, pretoze login
aj heslo ma spravne.

--
/~\ The ASCII        Andrej "Ticho" Kacian <andrej at kacian dot sk>
\ / Ribbon Campaign  GnuPG public key ID: 7CD93FE2 (pgp.mit.edu)