[linux] postfix smtp auth pri transparentnom odchytavani

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Úterý Prosinec 14 22:08:55 CET 2004

On Tue, Dec 14, 2004 at 09:49:52PM +0100, Juraj Bednar wrote:
> Ahoj,
cau

> Akekolvek zmeny v nastaveni lokalnych klientov su neakceptovatelne,
> kedze su to konzultanti, ktori su v danej sieti 4x za mesiac a nebudu si
> kvoli tomu, ze sem pridu prestavovat mailove klienty. A ja im zase
> nechcem dovolit zahltit linku virusmi.
A co tak si od nich vypytat vopred udaje, ake smtp servre pouzivaju, a tieto z
transparentneho presmerovania vynat?

>      Juraj.
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
                   Press every key to continue.