[linux] postfix smtp auth pri transparentnom odchytavani

Lubomir Host rajo na platon.sk
Úterý Prosinec 14 22:16:00 CET 2004

On Tue, Dec 14, 2004 at 10:08:55PM +0100, Peter Surda wrote:
> A co tak si od nich vypytat vopred udaje, ake smtp servre pouzivaju, a tieto z
> transparentneho presmerovania vynat?

A este otazka: je efektivnejsie kaslat sa s ohackovavanim postfixu,
alebo to par krat za mesiaca tym ludom nastavit, ak naozaj budu
potrebovat poslat mail? Ked su tam iba prilezitostne, naozaj maju
potrebu posielat maily cez taku pomalu linku, ktorej hrozi zahltenie
(ako vravis)? A co takto nejaky webmail interface? Napr. Horde ?

rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>        ICQ #:  257322664
Platon Software Development Group              http://platon.sk/