[linux] postfix smtp auth pri transparentnom odchytavani

Marek Podmaka marki na onee.sk
Úterý Prosinec 14 22:40:06 CET 2004

Hi!

  A ako mas ten postfix nastaveny? Ja som mal podobny problem s
  prioritou - ze mi blokol prihlasenych klientov ked ich IP bola v RBL
  a stacilo prehodit jednotlive polozky v konfigu, aby
  permit_sasl_authenticated bolo prve. Hmm nemalo by to fungovat tak,
  ze ked sa SASL auth nepodari, ze este sa nic nedeje a skusa sa
  dalsia polozka v poradi? Ale ked uz sa auth zacne a je neuspesne,
  tak je to rovno reject? No ale v tom pripade by zase mohlo pomoct
  dat permit_mynetworks ako prve.

  Teda neviem teraz presne ze ako toto funguje, tak nech sa vyjadri
  niekto kto vie :) alebo to proste vyskusaj. Lebo neviem ze ci sa
  skusaju porade vsetky moznosti az kym niektora nepovie ok alebo
  fail, alebo ze ci sa vzdy kontroluju vsetky a ziadne nemoze povedat
  fail. Ak je to ten druhy pripad, tak to asi nebude take
  jednoduche...

  Ja to mam teraz nastavene takto:
smtpd_recipient_restrictions = permit_sasl_authenticated,
reject_maps_rbl, permit_mynetworks, reject_unauth_destination,
check_relay_domains

--
 bYE, Marki
... Finniganov zakon: Cim je buducnost vzdialenejsia, tym ruzovejsie ju vidime.