[linux] postfix smtp auth pri transparentnom odchytavani

Lubomir Host rajo na platon.sk
Úterý Prosinec 14 23:57:20 CET 2004

On Tue, Dec 14, 2004 at 10:55:15PM +0100, Juraj Bednar wrote:
> to samozrejme nepomoze. chicken&egg problem. ked postfix ohlasi, ze vie
> smtp auth, tak to klient skusi a kedze heslo je zle, dostane odpoved zle
> heslo a klient nepokracuje v dorucovani (serveru je to jedno).

Tak ma teraz napada, neda sa vo virutal.cf nastavit to, aby postfix
pocuval este aj na inom porte ako 25, a presmerovat vsetky connecty na
porty 25 na ten port? Ked ti tam bezi amavis, neskusal si presmerovat
pakety priamo do tohto amavisu? Port 10024 ?

> Cize este raz sformulujem jednoduchu otazku (ktora sa tyka bodu jedna z
> tych mojich moznych akceptovatelnych rieseni): da sa postfixu nejakym
> sposobom povedat, ze v pripade, ze sa klientova ipcka nachadza v
> mynetworks, aby povedal na akekolvek meno/heslo, ze je OK?

Mozno SASL autentifikacia cez MySQL s podmienkou "additional_conditions
= or 1" by pomohla, ale zase by to povolovalo aj pre vsetkych uzivatelov
zvonku.

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>        ICQ #:  257322664
Platon Software Development Group              http://platon.sk/