[linux] postfix smtp auth pri transparentnom odchytavani

Středa Prosinec 15 07:49:29 CET 2004

On 14.12 21:49, Juraj Bednar wrote:
> Este raz.
>
> Klient  ------> router/smtp -------> internet
>
> V takomto pripade, ak klient chce poslat mail, pripoji sa na router/smtp
> a bud bez hesla alebo so smtp autorizaciou na dany server posle mejl.
>
> V pripade, ze chce dorucit mail z internetu, musi sa prihlasit cez SASL.
> To tiez funguje bezproblemov.
>
> V pripade, ze chce ale dorucit mail tak, ze ma v kliente nastaveny SMTP
> server na nieco ine ako lokalny smtp server, tak router mu to
> transparentne odchyti (teda vsetko smerom von na port 25 sa redirectuje
> [...]

Takze v podstate chces transparentnu SMTP proxy s content filteringom.

Obavam sa ze ani uchovanie mena a hesla ti nepomoze spolahlivo riesit
problem - co ak bude meno a heslo zadane zle, co urobis s mailom ktory
vlastne nemal vobec odist od klienta?

takze by som hladal tymto smerom, nejake odkazy som videl ale zdali sa
komerne alebo windowsacke...
(google: transparent smtp proxy antivirus)

I wonder how much deeper the ocean would be without sponges.