[linux] postfix smtp auth pri transparentnom odchytavani

Urban Biel rbk na stv.sk
Středa Prosinec 15 09:35:05 CET 2004

Juraj Bednar wrote:
> Ahoj,

> no, tak je to spravene teraz, ale radsej by som bol, keby to prechadzalo
> tym antivirom.

A co tak urobit im konta u seba? Ak sa nestretnu z roznych serverov konta s
roznymi heslami, nie je to problem. Ide o rovnaku pracu ako zistit ake smtp
servery pouzivaju, heslo si naklepu sami.

--
Urban