[linux] postfix smtp auth pri transparentnom odchytavani

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Středa Prosinec 15 11:14:31 CET 2004

On Wed, Dec 15, 2004 at 09:27:20AM +0100, Matus UHLAR - fantomas wrote:
> ale sniffer ti data zachyti az ked prejdu, comu sa chce darkie ak dobre
> chapem vyhnut...
Ano, mas pravdu, je iste spozdenie, podla mojich skusenosti je to vsak
flexibilnejsie (mozes pridat iny port alebo protokol, vynat jednotlive adresy
atd). Ze nejake male cislo (teda zrejme 1) virus prejde za tragicke
nepovazujem.

> pozeral si na uvedeny clamsmtp? tomu by sa dany iptables filter mal dat
> vsunut.
Prave som sa na to pozeral (aj do zdrojaku) a zda sa mi, ze Jurajove podmienky
to splna. Ja s tym mam vsak jeden specificky problem, ako vacsina
transparentnych proxyservrov meni ip adresu, a potom mi to nespravne kooperuje
s ip accountingom alebo traffic control. Aby som sa tomuto vyhol, musel by som
pouzivat rozsirenie netfilter "tproxy", a na ten pokial viem zatial podobny
scanner nie je a samemu sa mi to programovat nechce.

> Matus UHLAR - fantomas, uhlar na fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
                   Press every key to continue.