[linux] postfix smtp auth pri transparentnom odchytavani

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Středa Prosinec 15 11:52:22 CET 2004

Ahoj,
> Obavam sa ze ani uchovanie mena a hesla ti nepomoze spolahlivo riesit
> problem - co ak bude meno a heslo zadane zle, co urobis s mailom ktory
> vlastne nemal vobec odist od klienta?

to mi je jedno, ak su v my networks, tak mozu posielat maily kam chcu.
Ja nepotrebujem, aby to poslali cez ten server, ktory povodne chceli.

> takze by som hladal tymto smerom, nejake odkazy som videl ale zdali sa
> komerne alebo windowsacke...
> (google: transparent smtp proxy antivirus)

na nepotrebujem transparentnu smtp proxy. Pytal som sa jednoduchu otazku
-- je mozne pomocou postfix+sasl akceptovat akekolvek meno/heslo v
pripade, ze klient je v my_networks?

 Juraj.