[linux] HP Proliant ML110 + Promise S150 SX4

Martin Kyrc martin.kyrc na developers.sk
Středa Prosinec 15 16:16:04 CET 2004

Zdravim o5 konferu.
Dostal sa mi do ruk server HP Proliant ML110 so SATA radicom Promise
S150 SX4 (lspci: RAID bus controller: Promise Technology, Inc.
PDC20621 [SATA150 SX4] 4 Channel IDE RAID Controller (rev 01))

Problem je v tom, ze neviem najst vhodny modul na to, aby som dokazal
pripojit disk (vyssie info su ziskane po nabootovani live-cd knoppix)

Google prezradil ze pre kernel 2.4 by mal pomoct modul pdcraid
(RAID0, RAID1) a pre kernel 2.6 by to mal zvladnut modul md. V serveri
je vsak len jeden disk a nechcem pouzit RAID. je mi jedno ci pouzijem
2.4, alebo 2.6 kernel.

nejake nakopnutia?
dakujem
--