[linux] HP Proliant ML110 + Promise S150 SX4

Martin Kyrc martin.kyrc na developers.sk
Středa Prosinec 15 22:25:36 CET 2004

dik,
ja som skusal instalaciu s jadrom 2.6.x, ale to x bolo male cislo :(
s 2.6.8 to ide (novsia instalacka debian testing mi pomohla, modul sa
vola sata_sx4 a volba v configu jadra je SCSI_SATA_SX4).

nainstalovat system sa podarilo, ale po naslednom reboote to zdochne a
na konzole posledny zaznam je toto:

<cut>
SCSI Dev sda: drive cache: write back
/dev/scsi/host0/bus0/target0/lun0:<3>ata1: DMA timeout
scsi0: ERROR on channel0, id0, lun0, CDB: Read (10) 00 00 ... 00
Current sda: sense key Medium Error
Additional sense: Unrecovered read error - auto reallocate failed
end_request: I/O error, dev sda, sector0
<koniec>

to iste urobi aj ked nabootujem do single modu (co je logicke).

Co je to za chyba? problem s pristupom (read) na disk? zly disk??
da sa to nejak vydebugovat kde je problem? preco system pri instalacie
v pohode zapisoval na disk a teraz ma problem s citanim?