[linux] postfix, prepisovanie pola from v hlavicke

Čtvrtek Prosinec 16 15:53:11 CET 2004

16. decembra 2004 o 15:34, Matus UHLAR - fantomas píše:

> robi to aj v hlavickach posty alebo len v obalke?

pochopitelne, iba na obalke.

kedze nebolo specifikovane v ktorej casti hlavicky sa ma adresa
prepisovat, (obalkova vs. telo mailu) predpokladal som, ze je ziaduce
prepisovat prave obalkovu adresu, napr. koli
reject_unknown_sender_domain, alebo jednoducho koli tomu aby bolo kam
vracat bounce mailov smerovanych do internetu, atd. v takych pripadoch
nie je prepisovanie From z tela mailu este nutne potrebne..

--
professional home page                  -> http://tibor.pittich.sk
personal home page                      -> http://phuture.sk