[linux] Co pouzit na vyberanie mailoveho domenoveho kosa

oravec mior na psg.sk
Neděle Prosinec 19 19:43:13 CET 2004

Zdravim,

aky program by ste doporucili na vyberanie domenoveho mailoveho kosa?

Situacia je takato:

Firma xyz ma niekde u providera postovy domenovy kos v tvare hocico na xyz.sk

Lubovolna posta s touto adresou sa tam uklada.

Chcem to vyberat od providera a ukladat k sebe na server a rozhadzovat do chranok jednotlivym uzivatelom.

Pouzival som getmail, ale ten nevedel spravne identifikovat niektore chybnejsie hlavicky mailov a potom spadol.

Preto by som chcel nieco ine.

Co by ste doporucovali ako funkcne a overene?

Vdaka.

m.