[linux] LD_LIBRARY_PATH a dynamicke loadovanie libiek

Ferenci Daniel Daniel.Ferenci na siemens.com
Středa Prosinec 22 16:18:22 CET 2004

Mili Linuxovi priatelia,

mam takyto problem:

mam program zbuildovany na jednej maschine kde su libky (hlavne libc) v
nejakych verziach.
Z nejakeho dovodu potrebujem tento program spustat na inom stroji s
uplne inou verziou libiek (hlavne libc).
Domnieval som sa, ze mi staci prekopirovat vsetky underlaying (to co mi
vyhodilo ldd) libky  do nejakeho adresara a potom nastavit
premennu LD_LIBRARY_PATH na prislusny adresar.
Chyba lavky stale to vyhlasuje SIGFAULT.

program som situoval do /opt/jabberd (je to program jabberd ;-)
libky som sitoval do /opt/jabberd/lib
prislusne binarky som situoval do /opt/jabberd/bin

Haluz je ze chroot mi funguje.
chroot /opt/jabberd /bin/bash (aj bash som prekopiroval do
/opt/jabberd/bin/)

Nebude treba urobit nieco s LD_PRELOAD ?
Da sa to riesit aj inak ako chroot-om?

Dakujem Vam.

Dafe.