[linux] Re: Siet problem

Juraj Variny jv99737 na decef.elf.stuba.sk
Čtvrtek Prosinec 23 09:18:41 CET 2004

To zavisi od routra (Nenapisal si aky, predpokladam ze ADSL zaba). Na zyxeli
je mozne nastavit

a) SUA NAT: vsetky pripojenia zvonka pojdu na tvoj server ktory tam nastavis.
Pre pripojenia znutra von funguje normalny NAT pre celu LANku. Toto pouzivame
v poho pre mailserver aj webserver a nieco taketo by malo byt na kazdom
routri.

b) full featured NAT: nastavenie ako vyssie ale pre jednotlive porty.

c) priamo ovplyvnit routovaciu tabulku ale to uz treba hlbsie vedomosti.

Juraj