[linux] Ked startuje X server

blah na pobox.sk blah na pobox.sk
Pátek Prosinec 24 05:01:37 CET 2004

	Pri instalacii Mandrake 10 som si zvolil aby sa my pri
zapnuti pocitaca automaticky spustil X server a nalogoval sa
uzivatel ktoreho som zadefinoval pri instalacii.
Zatial to funguje bez chyby iba, ze ...
	Medzicasom som spravil aj ine konta a teraz by som chcel
aby sa nalogoval iny uzivatel lenze, neviem kde to mam zmenit.
Este by bolo mozne aby sa na zaciatku objavil klasicky kdm login
(ale to az ako druha moznost). Skusil som prezriet /etc adresar
ale nikde sa neviskytuje login uzivatela ktori sa automaticky
naloguje okrem suborov passwd, group a shadow.

Poradi mi niekto?
Dakujem