[linux] Knoppix,swap a Fat32

riki phobie na axfr.org
Pátek Prosinec 24 13:48:55 CET 2004

knoppix si urcite sam neurobil swap particiu z existujucej fat32
particie, jedine co spravil je ked nasiel na nej volne miesto, vyrobil
na nej swapfile a do toho swapoval

horsie by bolo keby detekol knoppix inu geometriu disku ako windowsy kde
tu fat32 particiu pouzivas, tak to by si hadam aj prisiel o nejake tie data.

nenapisal si ako sa ti teraz ta particia sprava, ci ju vidis vo
windowse, ci mas na nej nejake data atd, ake windowsy mas a tak.