[linux] Problem s postfixom

oravec mior na psg.sk
Sobota Prosinec 25 15:26:35 CET 2004

Zdravim,

mam na svojom linux.serveri nainstalovany postfix na odosielanie posty a som pripojeny mikrovlnou od jedneho providera.

V pohode posielam postu do celeho sveta, okrem posty v tvare hocikto na psg.sk alebo hocikto na slovanet.sk.

(Aj psg.sk aj slovanet.sk su spolocne postove servery).

Pri odoslani tejto posty mi postfix zahlasi (a postu neodosle):

connect to mail-relay2.slovanet.net [192.28.64.108]> server refused mail service

Uz som skusal vsetky mozne nastavenia postfixu, ale vysledok ziadny.

Ked vsak posielam postu hocikde inde, napr. do tejto konfery, tak posta sa spravne doruci.

Poradte,

vdaka.

mior