[linux] Problem s postfixom

Sobota Prosinec 25 16:33:43 CET 2004

On Sat, Dec 25, 2004 at 03:46:43PM +0100, oravec wrote:
> Aha a este nieco, mozno to s tym suvisi:
>
> Ked zadam:
>
> telnet mail-relay2.slovanet.net 25
>
> dostanem tuto hlasku:
>
> Trying 195.28.64.108...
> Connected to mail-relay2.slovanet.net (195.28..64.108).
> Escape character is '^]'.
> 550 Service unavailable; Client host [213.151.236.164] blocked using sbl-xbl.spamhaus.org;
> http://www.spamhaus.org/query/bl?ip=213.151.236.164
>
> Tak sa mi zda, ze to s mojim postfixom asi ani nesuvisi, ale s mojim providerom....
>
> Aky je vas nazor?

Ak mate dynamicky pridelovanu IP adresu (neviem to teraz z vasej IP
urcit), tak by ste v kazdom pripade mali pouzivat relayhost vasho
poskytovatela.

Ak mate pevnu IP. Mozete pouzivat relayhost vasho poskytovatela, alebo
sa spojit s administratorom spamhaus (nemam s nimi skusenosti), aby vas
vyardili s databaze ak nemate nejaku chybu, kvoli ktorej ste boli
zaradeny. Pripadne ak ta databaza funguje cudnym sposobom (nikto sa o nu
nestara, blokovanie je robene za zahadnych okolnosti), je rozumnejsie
poziadat administratora mail-relay2.slovanet.net aby nepouzival tuto
databazu.