[linux] Problem s postfixom

Marek Podmaka marki na onee.sk
Sobota Prosinec 25 17:48:02 CET 2004

Hi!

  Namiesto smiechu stacilo kliknut na ten link, kde by si klikol na
  link na CBL (databaza v ktorej je ta IP, lebo spamhaus pouziva rozne
  ine databazy) a hned na tej stranke je link na remove. A keby si
  skusil remove, tak by si zistil, ze je plne automaticke (aspon sa mi
  tak javi), takze do par hodin by tam ta IP uz figurovat nemala. Na
  tej istej stranke si si mohol overit ci ta IP nahodou nie je v
  niektorej z dalsich cca 28 databazi.

  Takze tvoj problem je mozno vyrieseny. Ale ak problemy s tou IP
  pretrvavaju (CBL vyzera byt db IPciek z ktorych sa posielaju
  virusy), tak onedlho tam bude zase automaticky zaradena. Kedze je to
  IP, ktoru cez NAT pouziva asi kopec ludi so zavirenymi windowsami,
  tak velku nadej tomu nedavam...

  Skus si od providera vypytat vlastnu verejnu IP.

Saturday, December 25, 2004, 17:19:58, mior na psg.sk wrote:

> [...]

o> chi-chi-chi

--
 bYE, Marki
... Stante sa pre niekoho potrebnym, ale nikomu nestazujte zivot. EMERSON